13aralik_1

Vietnam’dan Kamboçya’ya bisiklet turu notları // 9. gün

• 0

Yolculuğun 9ncu günü komple otobus içinde geçti. En eğlenceli kısım ana yoldan cıkıp bozuk toprak bir yola girip 45 dakika kadr gidip ilk tapınak incelememizde oldu. Açıkçası ne tapınak ne doğa. Gittiğimizde orda biiz karşılayan başka bir şey çok daha fazla ilgimi çekti.

Seyyar satıcı cocuklar.

Otobüsün geldiğini görünce resmen düzenek aldılar ve inen herkese 2 şer cocuk takıldı 45 dakika boyunca bizle gezip elleirndeki hepsinde aynı olan eşarpları satmaya çalıştılar. ‘’Hellocular’dan sonra ‘’Buy a Scarve sir’’ cülerle burada tanıstık. 30 saniyede 1 by a scarve sir oh no maybe later ok cumlesini soyleyerek bagısıklık sistemizini çökertiyorlar, ama veletler o kadar sevimliler ki kızamıyorsun da , arad onalrd a sirnlik yapıyor, yol da yürürken ögrendikleri 3 cumleyi soyluyorlar surekli attention route sir, attention brick sir, buy a scarve sir . bundan en ilgnci sen duruyorsun oalrda duruyor rehber anlatırken topanıyorlar yurumeye baslayınca herkes adamını alıyor. Vallahi kambocyalılardan baya iyi stoper olur adam adama markajda cok iyiler . Mesela gruptan biri satın amaya niyetlenince kimse adamını brkamıyor . Mesela Cemin ve benim adamı m hiç yanımızdan ayrılmadılar. Biz nereye onlar oraya. En sonunda aldık zaten… J

Akşam 19:00 sularında Siem Reap ‘e vardık. Yol boyunca okuduk zaten nedir neresidir diye. Siem Reap dunyadaki en büyük tapınak lardan biri olan Angkor’a ev sahipliği yapan şehir. Akşam 7 de çıktık minik bir şehir turu için . Burası son derece turistik bir yer her yerde barlar lokantalar var. Yabancı cok etraf turist kaynıyor . İlk akşam lokal BBQ lovers diye yol üstü açık mangalcıda et ve yeşillik yedik, yine güzel bir masajcı bulduk 60 dakika deep tissue masajı uyku oncesi ilaç gibiydi vallahi , masajdan cıkıp tuktuk abinmem ile otele gelip yattıgım an arasında hersey kopuk kopuk , gercekten ayakta uyudum galiba….