Aiguille du Tour

Tete Rousse

• 0

Bu sabah güne sakin başladık, kahvaltımızı yapıp çantalarımızı toparladık, Marco bizi saat 13:00 gibi alacak ve yolculuk başlayacak. Önce teleferikle yukarı çıkıyoruz (yazımı günün akşamında değil bir gün sonra yazıyorum o yüzden biraz adresler flu), sonra de ekabir bir trenle biraz daha yukarı çıkıyoruz. Bu gece Tete Rousse’taki barınakta konaklayıp oradan sabah Mont Blanc tırmanışına başlayacağız.

Trenden inip barınağa kadar yol birkaç saat sürüyor, kaya tırmanışlı parkurlar da var. Kaya tırmanış deyince aklınıza böyle geçen günlerdeki yaptığım gelmesin. Fakat öyle laylaylom da değil. Neyse efendim geldik barınağımıza, duvarda asılı Türk bayrağımızı da gördük keyfimiz yerine geldi.

Bu barınakta elektrik yok, su yok, wifi haliyle yok… Şaka değil gece kafa lambalarıyla tuvalete kalkmak zorundasınız elinizi de dezenfektan sıvılarla temizliyorsunuz. Akşam yemeğimizi yedik odalara çekildik, sabah 04:00 hareket için uyumamız lazım ama ben stresliyim, uyuyamam, hakikaten de uyuyamadım hiç devamını bir sonraki günde okursunuz.