Waffle

Waffle

Waffle

Waffle Malzemeleri
2 adet yumurta
1 su bardağı süt
1 yemek kaşığı tereyağı
1,5 yemek kaşığı toz şeker
1,5 su bardağı un
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilya

Tüm malzemeleri karıştırın.

İzli bir tavaya 1 damla yağ ilave edip bir peçete ile yağı tavaya yayın.

Tavanız iyice ısındığında waffle harcınızdan dökün ve bir tarafı kızarınca öbür tarafını çevirin ve tabağa alın.

Üzerini istediğiniz meyveler ve çikolata kreması ile süsleyebilirsiniz.

Waffle

Ardanın Mutfağı Haftanın Tarifleri
yorumlarYorumlar
    • Karin

      Mart 2022

      Tarif tam ölçüsüyle. Makinede yaptım. 5 parça çıktı. Kesinlikle makineye yapışmadı. Yorumlarda yapışıyoru okuyunca çekinmiştim. Ama yine muhteşem bir tarif . Yeni bir şey yapmak istediğimde önce arda yapmış mı diye bakıyorum.

    • Özlem oktay

      Haziran 2020

      En başarılı waffle tarifi .

    • Yavuz

      Aralık 2019

      İçerisene konulan yağ az geldiği için hem makinaya hem de tavaya yapıştı.

    • Görgün Bulugan

      Mart 2019

      Tariflerinizin çoğunu denedim hiç başarısız bir tarifle karşılaşmadım. İyiki varsınız ..Mart ayının 25. Günü waffle günüymüş eşime sürpriz yapıcam . Mükemmel tarifleriniz için teşekkkürler …tanışıp sizi tebrik etmek isterim

    • Büşra

      Mart 2019

      Harika bir waffle tarifi :) Bu sefer tost makinesinde yaptım, kek gibi oldu tadı. Yani uğraşıp ayrı ayrı çırptığımız, özenle pişirdiğimiz kekler bile bu kadar yumuşak ve lezzetli olmuyor. Böyle güzel bir waffle hamurunu pastalarınızda da kullanabilirsiniz bence. Teşekkürler arda bey :)

    • Dilek

      Aralık 2018

      Sevgili Arda iyiki varsın güzel ülkemizin gurur kaynagi Allah yolunu daima açık etsin tariflerini severek yapiyorum hepsi her defasında çok beğeniliyor bunun için çok teşekkür ederim sevgiyle kal.

    • Neslihan S.

      Ağustos 2017

      Başka tarif aramayın,defterime yazdığım waffle tarifi oldu. Teşekkürler Arda Bey.

    • Didem

      Haziran 2017

      Videosunu izleyecektim ama baska bi tarif cikiyor.

    • MERVE OZYURT

      Ocak 2017

      Arda bey muhteşem ötesi ! Evde kolayca her şeyi uyguluyoruz sayende ! Teşekkür ve sevgiyle…

    • Esra

      Ocak 2017

      Ayy çoookk teşekkür ederim Şefim tarifiniz müthiş ellerinize sağlık..
      İnşallah bir gün tanışıp size olan memnuniyetimi sunmak isterim …

    • Merve

      Haziran 2016

      Arda sen bir efsanesin ya çok güzel yemekler yapıyorsun iyiki varsın tek yemek programlarından tek seni izliyorum valla harikasın emeğine başarılar diliyorum her ölçün tutuyor -,-

    • Rukiye

      Mart 2016

      Dün akşam süpriz eşime waffle yaptım, ilk deneyimdi hiç korkmadım ölçüsü tutmaz falan diye ve harika oldu :) tüm sevdiklerime yapmak için sabırsızlanıyorum :) Teşekkürler Arda, çok faydalı bi insansın 😉

    • Burcu

      Ocak 2016

      Sen çok başarılısın Arda.Her ölçü tututyor..teşekkürler

    • Tuba

      Ekim 2015

      Tatilde denk geldiğim zamanlarda keyifle izliyordum programı. Ancak denemek konusunda biraz çekingen davranıyordum. Ilk kez waffle yapmayı denedim. Süper oldu. Ellerinize, emeğinize sağlık Arda Şefim

    • Eylül 2015

      Yemek Programlarını Sevmem Ama Şu Waffleyi En Son Yerken Gördüğümde Hergün İzliyorum 😀 begendiğim Tarifleri Alıyorum :3

    • Sude

      Eylül 2015

      Waffleye zaten dayanamam ne biçim yediniz öyle annemle ağzımızın suyu aktı!!

    • Sema

      Haziran 2015

      çok güzel oldu.8.sınıfa giden oğlum yaptı.İçine kayısı,elma da oluyor.Kesinlikle yapın!

    • Büşra Öztürk

      Mayıs 2015

      biraz gözleme gibi oldu ama ilk denememde başarıya ulaştım

    • sevil

      Mayıs 2015

      Çok teşekkürler arda şef yarın çocuklarıma yapıcam. Ama önce kendim denedim harika oldu

    • Ayşe

      Mart 2015

      Arda şefim o waffle ı doldurup katladınya tüm ev ahalisinin ağzının suyunu akıttın resmen. Ellerine sağlık.

    • ebru

      Mart 2015

      günlerdir o waffle yemeniz gözümün önünde, şu diyetin bitmesine gün sayıyorum

    • serra zorlu

      Mart 2015

      sen beni mahvettin diyetteydim canım çok çekti bir daha öyle yeme nolur !!!!